Gardintofsar

Närstrid: 1 av 10

Strid på avstånd: 8 av 10


Motivering:
Gardintofsar är ett fenomen som man kan se hos i princip alla hushåll med personer över 65 år. Vad som är så speciellt med dom, och varför dom pryder en gardin, förblir ett mysterium.
Däremot vet jag kvalifikationer som behövs för att kalla det för ett skitdåligt vapen, och detta objekt föll inom ramarna. Anledningen till att jag har gett gardintofsarna 1 av 10 på närstrid är att med tanke på hur den är konstruerad, dvs. att den är klotrund med tygsnören hängande, man kan nämligen med lite tur avväpna motståndaren genom att använda aerodynamiken rätt. Jag föreslår att ni siktar mot ögonen och viftar med all kraft ni har. I övrigt är den ett skitdåligt vapen och jag rekomenderar verkligen inte att ni väljer en gardintofs framför t.ex. en kniv eller AK47:a.
Varför jag valt att ge den 8 av 10 i strid på avstånd är just för fenomenet Maria Montazami (http://sv.wikipedia.org/wiki/Maria_Montazami ) som dök upp i TV-showen "Svenska Hollywood-fruar" mellan 2009-2010. Maria är galen i gardintofsar och kan därför användas i attack-situationer. Det är bara att kasta en gardintofs på motståndaren, så dyker Maria upp inom 10 sekunder och tar tillbaka sin "Tassel". Med lite tur kommer hon i sådan fart att motståndaren tappar balansen, ramlar på något vasst eller slår i huvudet.

Gardintofs rekomenderas: INTE



Kommentarer
Postat av: Sandra Ernst

haha fan va roligt !

2011-08-04 @ 21:21:34
URL: http://carnivalofsins.blogg.se/
Postat av: Emil

Jävligt skön blogg! :D Uppdatera!!

2012-06-14 @ 22:43:49
URL: http://hajom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0