Tjejskor


Närstrid: 10 av 10 poäng

Strid på avstånd: 0 av 10 poäng



Motivering:
Förra veckan berättade min pojkvän (som är snygg) att det finns skor som man kan fälla ut knivar på framtill ifall man typ trampar ner hälen på någon konstigt vis. Lät väldigt komplicerat tyckte jag. Men för nån dag sen hade jag på mig ett par tjejskor. Hälen på själva tjejskon var av någon konsig anledning betydligt högre än främre delen av skon och formad som en vass pinne. Denna vassa pinne, tänkte jag, måste vara livsfarlig och betydligt farligare än den form av kniv som finns längst fram på de skor som han berättat om.

Sanning! De gick att penetrera hundars magsäckar med, och får därför 10 poäng i närstid.
Alltså jag är så jävla trött, måste sova nu. Men ni fattar.

Tjejskor: Rekomenderas I NÄRSTRID.



Skrivet av: Phillie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0