Stridsvagn


Närstrid: 0 av 10 poäng

Strid på avstånd:  0 av 10 poäng



Motivering:

Vi fick in ett önskemål från FlameZero att recensera ett långdistansvapen, min första tanke var stridsvagn. Efter några timmars planering bröt vi oss in på Östersunds militärbas och hittade en som verkade passande men så fort vi såg den fann vi ett ytterst stort problem. Det finns nämligen inte en chans överhuvudtaget att man dagligen har med sig en sån här, den är typ skitstor och jätteotymplig plus att det långa röret inte är ihopfällbart. Minuspoäng.

Andra saker som är dåligt med stridsvagnar:
Den gröna färgen är vedervärdig
Vi fann den ytterst svår att manöverera
Det kunde inte hitta någon radio eller CDspelare
Bagageluckan krånglar

Vi klev ut ur fanskapet, sparkade lite på den grovkalibriga högtryckskanonen med ca 120 kaliber och skakade på huvudet. Hur kan det här möjligtvis vara en STRIDSvagn? Min gamla volvo 740 är ett värre vapen. Stridsvagnar bara står och är typ lame. Jag lägger över uppdraget till Cherry att hitta ett långdistansvapen åt FlameZero.


Stridsvagn: Rekomenderas INTE TILL NÅTT





Skrivet av: Phillie



Kommentarer
Postat av: haha

denna blogg är ju klockren! ;D

2010-01-03 @ 02:23:15
Postat av: FlameZero

Recensera Karibu fikat! Så att jag vet om de är användbart i strid eller icke!

2010-01-03 @ 03:00:27
Postat av: Anonym av bara helvete!

Recensera följande

och vinn spelet:



Osthyvel

Spinningcykel

Tipp-Ex

2010-01-03 @ 05:16:27
URL: http://skitmysig@bilddagboken (lolz)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0