Morgonrock

Närstrid: 6 av 10 poäng

Strid på avstånd:  0 av 10 poäng



Motivering:
Det här är en berättelse tagen från verklighetens sanning om en fälla, som Wägerth önskade. Igår låg jag i djupaste ångest hela dagen över att jag inte kunde hitta en fälla, vilket slutade med den klassiska "jag ligger här i fosterställning under ångesttäcket och väntar tills problemet löser sig själv"-taktiken. Vilket det för en gångs skull gjorde också. När jag vaknade i morse var jag så vimmelkantig att jag glömde dricka godmorgonkaffet, tog på mig morgonrocken och började vingla runt i hemmet. När jag skulle knyta skärpet runt midjan på morgonrocken råkade skärpet den här gången hänga runt axlarna då rocken hängt på kroken. Helt plötsligt befann jag mig icke ont anande mitt i fällan. Jag råkade knyta tygskärpet runt halsen och höll på att strypas till döds på fläcken, låg på marken och kved stridandes mot den onda rosa morgonrocken som vägrade släppa taget om mig. När jag började se ljuset och få minnesbilder från mitt liv (haha alla minnesluckor som kom fram från fester när jag var 16 var bäst!) kom räddaren i nöden - ett sms. Så jag satte mig upp och svarade.

Se därför till att ta bort mobiltelefonen från den du vill sätta i fällan.


Rosa morgonrock: Rekomenderas SOM FÄLLA.




Skrivet av: Phillie

Kommentarer
Postat av: Wägerth

Uppskattar verkligen detta inlägg och kommer snarligen att ge min bror en finfin morgonrock

2010-01-04 @ 15:22:06
Postat av: Tommy

Hahaha konge ^.^

2010-01-04 @ 16:20:06
Postat av: :)

Var kommer morgonrocken ifrån ? om du vet för jag hittade bilden på google och kom sedan till detta inlägg.

2011-06-02 @ 09:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0