Låtsasvapen

Närstrid: 0 av 10 poäng

Strid på avstånd: 0 av 10 poäng



Motivering:
Vill till en början be om ursäkt för inlägget om bollhav eftersom ingen förstår vad jag menar.

Låtsasvapen. Ja ni, det här kan låta väldigt mindfucking men det finns vissa som använder sina händer som pistoler, tex barn som leker gör det väldigt ofta. Ni minns säkert själva när ni sprang omkring på gräsmattan och skrek "pang pang. pang pang" och vifftade med era händer ihopsatta till en låtsaspistol. Men inte bara barn gör detta utan även till exempel Nationella Insatsstyrkan (se bild). Men dessa vapen är förargligt nog sämre än osthyvlar (se nedan) och funkar faktiskt inte överhuvudtaget. Jag försökte idag att skjuta grannflickan, 8 år, med mina händer. Det funkade inte att skjuta henne från mitt sovrumsfönster och ska jag vara helt ärlig så reagerade hon inte ens. Så lite senare ringde jag på hos grannen och frågade hennes pappa vänligt och artigt "tja, jag har ett vapen som jag vill skjuta din dotter med, är hon fortfarande hemma?"
Fick inte.

Låtsasvapen: FUNKAR INTE




Skrivet av: Phillie

Kommentarer
Postat av: SNOPPJONNAH

phillie, jag fattar vad du menar med bollhavet. helt jävla klockrent, jag älskar fan den här jävla bloggen så jävla mycket va ..! muahaha evil inside

2010-01-11 @ 11:36:10
Postat av: Patrik

Jag viker mig av skratt!

2010-02-13 @ 06:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0