Extra Professional White - tuggummi

Närstrid: 1 av 10 poäng

Strid på avstånd: 10 av 10 poäng



Motivering:

Vi var på väg ut på stan. Snön singlade ner från himmelen och gnistrade likt stjärnor och kärlek och sånt. Allt var frid och fröjd, jag var själaglad likt ett barn. Men plötsligt (konstpaus) kommer ett horribelt ljud från fjärran, ett ljud som skar genom mitt hjärta och in i ryggmärgen. Svetten började porla och mina knän skakade. Jag hör direkt att det är ljudet av en skitstor svart läderpiska med typ tusen påtejpade vassa knivar på. SKITFARLIGT VAPEN! Knivarna vill borra sig genom mitt kött, slita sönder mig och stycka mig i pyttipannasmå-bitar. Mördaren är skoningslös och brutalare än Bring me the Horizon´s livekonserter.

Som ni märker kan en zip-it påse med Extra Professional White tuggummi användas som avskräckande manöver. Den sprutar inte magisk grön eld.

Här är ett tips från Dennis:
"Tuggummi är livsfarligt, speciellt när det fastnar i håret. Har en laxerande effekt också. Det är ett ultimat vapen"
Jag ser det som 1 närstridspoäng.


Extra Professional White: Rekomenderas mest SOM AVSKRÄCKANDE MANÖVER




Skrivet av: Phillie

Kommentarer
Postat av: FlameZero

Ge mig ett långdistansvapen! ASAP!

2010-01-02 @ 21:09:11
Postat av: Wägerth

Hej där, är i sökande av ett vapen med ett snarare taktiskt syfte, tänka sig i likhet med en form av fälla. "Vill inte att mitt byte ska se mig"

2010-01-03 @ 02:23:11
Postat av: Cherry och Phillie

Hej Wägerth!

Det här lät väldigt intressant. Efter enbart ett nickande mot varandra efter att ha läst din kommentar säger vi: Vi åtar oss uppdraget!

Någon gång under morgondagen kommer din fälla upp på bloggen. Stay tuned!



MVH Cherry och Phillie

2010-01-03 @ 02:53:09
URL: http://skitdaligavapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0