Bollhav

Närstrid: 10 av 10 poäng

Strid på avstånd: 6 av 10 poäng



Motivering:
Ville leka i bollhavet.
Jag står på kanten till havet av bollar och skriker åt alla jävla ungarjävlar under 8 år som snorar ner paradiset av mjuka, runda och färglada bollar jag ser framför mig, att dom ska flytta sig innan jag stryper dom med mitt löshår*. Panikartat flyr dom fältet och skriker djungelvrål till sina mammor att en psykotiskt satmara snott deras bollhav. Jag vet att det är nu eller aldrig som gäller, så jag slänger mig rakt fram och rakt ut ner i vad jag vill dra mig till minnes var något av den mest sinnesstimmulerande och fantasieggande aktivitet jag visste som barn. Osanning. Bollarna rullade över min kropp och försökte dränka mig, döda mig, infiltrera i mitt psyke och krossa min mentalitet. Bollarna var inte alls roliga, de försökte komma in i min hjärna och manipulera mig till att bli en Terminator och döda John Connor. Det värsta med detta är att jag är John Connor, jag visste det. De ville att jag skulle döda mig själv. Jag skriker på hjälp.
"HJÄLP MIG, HJÄLP MIG! DET ÄR JAG SOM ÄR JOHN CONNOR!!"
Ger därför bollhavet 10 poäng av 10 i närstrid, bollarna är fler än dig och dom är farliga.
Polisen kommer, jag drabbas av ännu mer panik och börjar slänga de färgglada bollarna likt gatsten under Göteborgskravallerna. Det fullkomligt regnar bollar och polisen backar i fruktan. Ger därför bollarna 6 av 10 poäng i strid på avstånd och de får inte mer än så för jag spärrades in på rättspsyk i 3 månader.


*Hänvisar till inlägget om Hair Extentions.

Bollhav: Rekomenderas SKITMYCKET





Skrivet av: Phillie

Kommentarer
Postat av: Linda

Vet du vart man kan köpa sånt bollhav?

2011-09-25 @ 11:04:08
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0