Socialt inkompetenta "hunters"

Närstrid: 8 av 10 poäng

Strid på avstånd: 2 av 10 poäng



Motivering:
Alla har vi en i våran umgängeskrets: en så kallad "hunter". En sådan som oftast håller till i flock på uteställen såsom krogar, barer och klubbar. Men dom jagar ensamma. Jakt-tekniken är så finslipad, med en sådan precision att bytet oftast har svårt att upptäcka det, tills det är försent.

Oftast så spanar "huntern" på avstånd mestadels av kvällen, tills du tillslut enligt "huntern" är tillräckligt berusad av olika rusdrycker att han gör sin döds-stöt. Han slinker igenom folkmängden till bytet så lättfotad, dansandes till någon dålig remix av E-type med en san fransisco med vaniljvodka i ena handen och solglasögon i andra, när han når fram så slår döds-stöten in och han yttrar dom sista orden du någonsin kommer att höra från honom innan du springer därifrån: "Ligga?"

Socialt inkompetenta "hunters": Rekomenderas I NÄRSTRID.

eyrtry hdfshfdh


Exempel:

Huntern: Ursäkta, stör jag?
Phillie: Nej det gör du inte
Huntern: men alltså stör jag?
Phillie: nej det gör du inte
Huntern: Men jag vill VERKLIGEN inte störa
Phillie: det gör du inte, vad vill du?
Huntern: Jo men jag stör... hejdå

Huntern: Du har blått hår!
Cherry: joo det vet jag
Huntern: men det är BLÅTT!
Cherry: joo?
Huntern: men alltså det är BLÅTT!
Cherry: menar du mitt hår?!?!?! omgomgomgomg ta bort det!!!!

Huntern: Snygg tatuering
Cherry: jo tack du
Huntern: ja men den är verkligen snygg!
Cherry: tack!
Huntern: men jag gillar tatueringar
Cherry: jasså?
Huntern: men din var verkligen snygg
Cherry: jo tack du
Huntern: men din tatuering är faktiskt jättesnygg

Huntern: hej jag tycker att du är snygg
Phillie: tack
Huntern: fin
Phillie: tack tack
Huntern: vacker
Phillie: jo tack
Huntern: får jag bjuda på nåt att dricka?
Phillie: min väninna hämtar vin just nu, så nejtack
Huntern: Får jag ligga med er?
Phillie: nej
Huntern: du tycker inte att jag är snygg va?


Kommentarer
Postat av: Lost

Hahaha, kanske tur att man inte är tjej alltså.

2010-02-02 @ 17:59:38
Postat av: Jonnah

HAHAHA, så jävla klockrent! ;D

2010-02-02 @ 20:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0